Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.09.2025 22:15 Publikacja: 30.04.2014 07:00
Foto: www.sxc.hu
Wartość globalnego rynku płatnej telewizji wynosiła w 2013 roku już prawie 250 mld dol. – podaje ABI Research. – Całościowo rynek płatnej telewizji wzrósł, zarówno jeśli chodzi o liczbę klientów, jak i wpływów z subskrypcji – komentuje Jake Saunders, wiceszef działu prognoz ABI Research.
Choć liczone globalnie ARPU spadło, na ogromnym rynku, jakim jest Ameryka Północna, zaliczyło wzrost o 4 proc. do 76 dol., czyli znacznie powyżej wynoszącej 23,8 dol. średniej dla świata. Ten wzrost to skutek przechodzenia klientów usług płatnej telewizji na coraz lepsze set-top-boksy oraz – co za tym idzie – na wyższe pakiety oferujące większą liczbę stacji w HD.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas