Aktualizacja: 09.05.2025 13:40 Publikacja: 30.12.2009 00:00
– Gdyby Crowley był pod presją, to pewnie już by sprzedał firmę. Wydaje się, że pod presją nie jest, więc zapewne poczeka na satysfakcjonującą go ofertę. Naszą rolą, jako zarządu spółki, jest budowania wartości dla właściciela – mówi w rozmowie z rpkom.pl szef CDP. Jego zdaniem, wbrew wcześniejszym sygnałom, George Crowley nie jest również zainteresowany konsolidacją polskiego sektora telekomunikacyjnego. Ma na oku przedsięwzięcia w innej branży. w poniedziałek 4 stycznia rpkom.pl opublikuje wywiad z Jarosławem Roszkowskim
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas