Aktualizacja: 09.05.2025 09:27 Publikacja: 08.05.2012 15:53
Typowy użytkownik telefonii internetowej w Polsce to osoba w wieku 31-50 lat, mieszkająca w dużym mieście. Jest pracownikiem umysłowym, o usłudze dowiedział się od znajomych, a do korzystania z usługi skusiły go niskie ceny i pozytywne opinie innych użytkowników – takie wyniki przynosi badanie wśród użytkowników FreecoNet, najwiekszej w Polsce firmy oferujacej uslugi VoIP. Ma ona około 100 tys. użytkowników, co przekłada się na około 40 proc. udziału w krajowym rynku telefonii internetowej.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas