Spadła liczba abonentów platformy nC+

Liczba abonentów platformy cyfrowej nC+ spadła na koniec września do 2,2 mln z 2,3 mln na koniec czerwca. Średni przychód z abonenta w ciągu trzech kwartałów 2013 roku wyniósł 64,1 zł – podał TVN, który ma w platformie 32 proc. udziałów.

Publikacja: 08.11.2013 10:23

Przychody platformy sięgnęły na koniec trzeciego kwartału 1,69 mld zł. W tym czasie nC+ poniosła jednak koszty w wysokości 79 mln zł (związane z fuzją platform n i Cyfra+ oraz restrukturyzacją firmy i promocją nowej oferty). Udział TVN w stracie nC+ sięgnął 7,3 mln zł. Po wyłączeniu tych jednorazowych kosztów EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją)  nC+ po dziewięciu miesiącach wyniosła ok. 249 mln zł.

TVN podał także, jaka część jego przychodów pochodziła od operatorów płatnej telewizji. – W ciągu trzech i dziewięciu miesięcy zakończonych 30 września 2013 r. odpowiednio około 16,6 proc. i 14,6 proc. naszych skonsolidowanych przychodów netto pochodziło z tego tytułu w porównaniu do odpowiednio 17,3 proc. i 14,4 proc. naszych skonsolidowanych przychodów w analogicznym okresie 2012 roku – podała grupa.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej