Reklama
Rozwiń

Spadła liczba abonentów platformy nC+

Liczba abonentów platformy cyfrowej nC+ spadła na koniec września do 2,2 mln z 2,3 mln na koniec czerwca. Średni przychód z abonenta w ciągu trzech kwartałów 2013 roku wyniósł 64,1 zł – podał TVN, który ma w platformie 32 proc. udziałów.

Publikacja: 08.11.2013 10:23

Przychody platformy sięgnęły na koniec trzeciego kwartału 1,69 mld zł. W tym czasie nC+ poniosła jednak koszty w wysokości 79 mln zł (związane z fuzją platform n i Cyfra+ oraz restrukturyzacją firmy i promocją nowej oferty). Udział TVN w stracie nC+ sięgnął 7,3 mln zł. Po wyłączeniu tych jednorazowych kosztów EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją)  nC+ po dziewięciu miesiącach wyniosła ok. 249 mln zł.

TVN podał także, jaka część jego przychodów pochodziła od operatorów płatnej telewizji. – W ciągu trzech i dziewięciu miesięcy zakończonych 30 września 2013 r. odpowiednio około 16,6 proc. i 14,6 proc. naszych skonsolidowanych przychodów netto pochodziło z tego tytułu w porównaniu do odpowiednio 17,3 proc. i 14,4 proc. naszych skonsolidowanych przychodów w analogicznym okresie 2012 roku – podała grupa.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play