Reklama

Spadła liczba abonentów platformy nC+

Liczba abonentów platformy cyfrowej nC+ spadła na koniec września do 2,2 mln z 2,3 mln na koniec czerwca. Średni przychód z abonenta w ciągu trzech kwartałów 2013 roku wyniósł 64,1 zł – podał TVN, który ma w platformie 32 proc. udziałów.

Publikacja: 08.11.2013 10:23

Przychody platformy sięgnęły na koniec trzeciego kwartału 1,69 mld zł. W tym czasie nC+ poniosła jednak koszty w wysokości 79 mln zł (związane z fuzją platform n i Cyfra+ oraz restrukturyzacją firmy i promocją nowej oferty). Udział TVN w stracie nC+ sięgnął 7,3 mln zł. Po wyłączeniu tych jednorazowych kosztów EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją)  nC+ po dziewięciu miesiącach wyniosła ok. 249 mln zł.

TVN podał także, jaka część jego przychodów pochodziła od operatorów płatnej telewizji. – W ciągu trzech i dziewięciu miesięcy zakończonych 30 września 2013 r. odpowiednio około 16,6 proc. i 14,6 proc. naszych skonsolidowanych przychodów netto pochodziło z tego tytułu w porównaniu do odpowiednio 17,3 proc. i 14,4 proc. naszych skonsolidowanych przychodów w analogicznym okresie 2012 roku – podała grupa.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama