WindMobile chce iść za granicę

Publikacja: 11.04.2013 16:13

Wind Mobile, który zaczynał od roli dostawcy infrastruktury (platform technologicznych) dla operatorów mobilnych, zdecydował o poszerzeniu oferty o usługi mobilnej rozrywki. Pierwszym produktem z tego obszaru były tzw. halodzwonki (muzyka emitowana w momencie czekania na połączenie). Z czasem produkt rozwinął się w Open Ringback, czyli platformę technologiczną ujednolicającą sprzedaż halodzwonków. – To unikalny produkt na skalę światową, który został bardzo dobrze przyjęty przez rynek  – twierdzi Igor Bokun, prezes technologicznej spółki. Klientami Open Ringback (platforma zaczęła działać jesienią 2012 r.) są już wszyscy operatorzy komórkowymi w Polsce. Wind Mobile prowadzi też zaawansowane rozmowy z operatorami zagranicznymi.

Pozostało 82% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość