WindMobile chce iść za granicę

Publikacja: 11.04.2013 16:13

Wind Mobile, który zaczynał od roli dostawcy infrastruktury (platform technologicznych) dla operatorów mobilnych, zdecydował o poszerzeniu oferty o usługi mobilnej rozrywki. Pierwszym produktem z tego obszaru były tzw. halodzwonki (muzyka emitowana w momencie czekania na połączenie). Z czasem produkt rozwinął się w Open Ringback, czyli platformę technologiczną ujednolicającą sprzedaż halodzwonków. – To unikalny produkt na skalę światową, który został bardzo dobrze przyjęty przez rynek  – twierdzi Igor Bokun, prezes technologicznej spółki. Klientami Open Ringback (platforma zaczęła działać jesienią 2012 r.) są już wszyscy operatorzy komórkowymi w Polsce. Wind Mobile prowadzi też zaawansowane rozmowy z operatorami zagranicznymi.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej