Reklama

WindMobile chce iść za granicę

Publikacja: 11.04.2013 16:13

Wind Mobile, który zaczynał od roli dostawcy infrastruktury (platform technologicznych) dla operatorów mobilnych, zdecydował o poszerzeniu oferty o usługi mobilnej rozrywki. Pierwszym produktem z tego obszaru były tzw. halodzwonki (muzyka emitowana w momencie czekania na połączenie). Z czasem produkt rozwinął się w Open Ringback, czyli platformę technologiczną ujednolicającą sprzedaż halodzwonków. – To unikalny produkt na skalę światową, który został bardzo dobrze przyjęty przez rynek  – twierdzi Igor Bokun, prezes technologicznej spółki. Klientami Open Ringback (platforma zaczęła działać jesienią 2012 r.) są już wszyscy operatorzy komórkowymi w Polsce. Wind Mobile prowadzi też zaawansowane rozmowy z operatorami zagranicznymi.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama