Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.06.2025 00:00 Publikacja: 08.06.2010 00:00
Firma ArchiDoc, jeden z najważniejszych graczy na polskim rynku outsourcingu, wchodzi na rynek usług call center. ArchiDoc powołał w tym celu spółkće Call One, która dziś zainaugurowała działalność. Call One oferuje firmom usługi typu call i contact center. Jak zapowiedzieli przedstawiciele ArchiDoc, Call One do końca 2010 r. ma osiągnąć przychód w wysokości 4 mln zł, a do 2013 r. znaleźć się w pierwszej piątce dostawców usług call center w Polsce z minimum 5-proc. udziałem w rynku.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
W Paryżu pokazany został niezwykły smartfon – realme GT 7 Dream Edition – który powstał w wyniku współpracy realme i Aston Martin Formula One® Team. To prawdziwy zabójca flagowców 2025 roku.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas