Reklama
Rozwiń

Call One – nowy gracz na rynku call center

Publikacja: 08.06.2010 00:00

Firma ArchiDoc, jeden z najważniejszych graczy na polskim rynku outsourcingu, wchodzi na rynek usług call center. ArchiDoc powołał w tym celu spółkće Call One, która dziś zainaugurowała działalność. Call One oferuje firmom usługi typu call i contact center. Jak zapowiedzieli przedstawiciele ArchiDoc, Call One do końca 2010 r. ma osiągnąć przychód w wysokości 4 mln zł, a do 2013 r. znaleźć się w pierwszej piątce dostawców usług call center w Polsce z minimum 5-proc. udziałem w rynku.

Już od 19 zł/msc przez pierwszy rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

19 zł za miesiąc przez pierwszy rok, od 13 miesiąca każdy kolejny w cenie 39 zł za miesiąc.

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play