Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2025 00:18 Publikacja: 08.06.2010 00:00
Firma ArchiDoc, jeden z najważniejszych graczy na polskim rynku outsourcingu, wchodzi na rynek usług call center. ArchiDoc powołał w tym celu spółkće Call One, która dziś zainaugurowała działalność. Call One oferuje firmom usługi typu call i contact center. Jak zapowiedzieli przedstawiciele ArchiDoc, Call One do końca 2010 r. ma osiągnąć przychód w wysokości 4 mln zł, a do 2013 r. znaleźć się w pierwszej piątce dostawców usług call center w Polsce z minimum 5-proc. udziałem w rynku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas