Reklama

Call One – nowy gracz na rynku call center

Publikacja: 08.06.2010 00:00

Firma ArchiDoc, jeden z najważniejszych graczy na polskim rynku outsourcingu, wchodzi na rynek usług call center. ArchiDoc powołał w tym celu spółkće Call One, która dziś zainaugurowała działalność. Call One oferuje firmom usługi typu call i contact center. Jak zapowiedzieli przedstawiciele ArchiDoc, Call One do końca 2010 r. ma osiągnąć przychód w wysokości 4 mln zł, a do 2013 r. znaleźć się w pierwszej piątce dostawców usług call center w Polsce z minimum 5-proc. udziałem w rynku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama