Reklama
Rozwiń

Call One – nowy gracz na rynku call center

Publikacja: 08.06.2010 00:00

Firma ArchiDoc, jeden z najważniejszych graczy na polskim rynku outsourcingu, wchodzi na rynek usług call center. ArchiDoc powołał w tym celu spółkće Call One, która dziś zainaugurowała działalność. Call One oferuje firmom usługi typu call i contact center. Jak zapowiedzieli przedstawiciele ArchiDoc, Call One do końca 2010 r. ma osiągnąć przychód w wysokości 4 mln zł, a do 2013 r. znaleźć się w pierwszej piątce dostawców usług call center w Polsce z minimum 5-proc. udziałem w rynku.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości