easyCALL.pl rośnie na rynku telefonii IP

Publikacja: 15.11.2013 12:36

Przychody spółki easyCALL.pl, operatora spcjalizującego się uslugach telefonii IP dla klientów biznesowych oraz indywidualnych,  po pierwszych trzech kwartalach tego roku sięgnęły blisko 9,24 mln zł, a zysk netto wyniósł prawie 1,8 mln zł.

Jak podkreśla operator są to przychody  blisko 4-krotnie wyższe niż przed rokiem i jest to to przede wszystkim efekt poszerzenia bazy klientów biznesowych korzystających z telefonii IP, sztandarowej usługi spółki.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX