Wystartuje polski reklamowy MVNO

Publikacja: 18.11.2010 17:16

[b]CP Telecom[/b], spółka obsługująca usługę [b]Carrfour Mova[/b], planuje start (21 listopada) kolejnej marki usług mobilnych.

Użytkownicy [b]FreeM[/b] będą mogli korzystać z darmowej transmisji danych na potrzeby mobilnych klientów serwisów społecznościowych w zamian za oglądanie reklam. Usługa dotyczy takich serwisów, jak [b]Facebook, Foursquare, Twitter, Wikipedia[/b] oraz komunikatorów [b]GaduGadu, FB-czat, Windows Live Messenger i Google Talk[/b] (poprzez platformę [b]Nimbuzz[/b]). Obejrzenie reklamy umożliwi skonsumowanie 500 kB danych transmisji niezbędnej do korzystania z serwisów społecznościowych. Korzystanie z komunikatorów nie będzie limitowane.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń