Aktualizacja: 09.05.2025 10:41 Publikacja: 18.11.2010 17:16
[b]CP Telecom[/b], spółka obsługująca usługę [b]Carrfour Mova[/b], planuje start (21 listopada) kolejnej marki usług mobilnych.
Użytkownicy [b]FreeM[/b] będą mogli korzystać z darmowej transmisji danych na potrzeby mobilnych klientów serwisów społecznościowych w zamian za oglądanie reklam. Usługa dotyczy takich serwisów, jak [b]Facebook, Foursquare, Twitter, Wikipedia[/b] oraz komunikatorów [b]GaduGadu, FB-czat, Windows Live Messenger i Google Talk[/b] (poprzez platformę [b]Nimbuzz[/b]). Obejrzenie reklamy umożliwi skonsumowanie 500 kB danych transmisji niezbędnej do korzystania z serwisów społecznościowych. Korzystanie z komunikatorów nie będzie limitowane.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas