[b]CP Telecom[/b], spółka obsługująca usługę [b]Carrfour Mova[/b], planuje start (21 listopada) kolejnej marki usług mobilnych.

Użytkownicy [b]FreeM[/b] będą mogli korzystać z darmowej transmisji danych na potrzeby mobilnych klientów serwisów społecznościowych w zamian za oglądanie reklam. Usługa dotyczy takich serwisów, jak [b]Facebook, Foursquare, Twitter, Wikipedia[/b] oraz komunikatorów [b]GaduGadu, FB-czat, Windows Live Messenger i Google Talk[/b] (poprzez platformę [b]Nimbuzz[/b]). Obejrzenie reklamy umożliwi skonsumowanie 500 kB danych transmisji niezbędnej do korzystania z serwisów społecznościowych. Korzystanie z komunikatorów nie będzie limitowane.

Usługi głosowe będą taryfikowane stawką 0,28 zł za minutę połączenia do trzech dużych sieci komórkowych i stawką 0,56 zł do [b]Playa[/b]. 100 kB transmisji danych za potrzeby usług nieobjętych darmowym serwisem będzie kosztować 0,07 zł.

FreeM jest wspólnym przedsięwzięciem giełdowego operatora pocztowego [b]Integer[/b] oraz spółki [b]Moben[/b]. W lipcu br. Integer przejął spółkę CP Telecom – wspólne przedsięwzięcie Carrfoura oraz belgijskiego enablera spółki [b]Effortel[/b].