Reklama
Rozwiń
Reklama

Wystartuje polski reklamowy MVNO

Publikacja: 18.11.2010 17:16

[b]CP Telecom[/b], spółka obsługująca usługę [b]Carrfour Mova[/b], planuje start (21 listopada) kolejnej marki usług mobilnych.

Użytkownicy [b]FreeM[/b] będą mogli korzystać z darmowej transmisji danych na potrzeby mobilnych klientów serwisów społecznościowych w zamian za oglądanie reklam. Usługa dotyczy takich serwisów, jak [b]Facebook, Foursquare, Twitter, Wikipedia[/b] oraz komunikatorów [b]GaduGadu, FB-czat, Windows Live Messenger i Google Talk[/b] (poprzez platformę [b]Nimbuzz[/b]). Obejrzenie reklamy umożliwi skonsumowanie 500 kB danych transmisji niezbędnej do korzystania z serwisów społecznościowych. Korzystanie z komunikatorów nie będzie limitowane.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama