Reklama

Wystartuje polski reklamowy MVNO

Publikacja: 18.11.2010 17:16

[b]CP Telecom[/b], spółka obsługująca usługę [b]Carrfour Mova[/b], planuje start (21 listopada) kolejnej marki usług mobilnych.

Użytkownicy [b]FreeM[/b] będą mogli korzystać z darmowej transmisji danych na potrzeby mobilnych klientów serwisów społecznościowych w zamian za oglądanie reklam. Usługa dotyczy takich serwisów, jak [b]Facebook, Foursquare, Twitter, Wikipedia[/b] oraz komunikatorów [b]GaduGadu, FB-czat, Windows Live Messenger i Google Talk[/b] (poprzez platformę [b]Nimbuzz[/b]). Obejrzenie reklamy umożliwi skonsumowanie 500 kB danych transmisji niezbędnej do korzystania z serwisów społecznościowych. Korzystanie z komunikatorów nie będzie limitowane.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama