Aktualizacja: 09.05.2025 11:42 Publikacja: 08.11.2018 09:37
Sferia, operator telekomunikacyjny należący do grupy Cyfrowy Polsat najpierw przestała sprzedawać usługi nowym klientom, a teraz poinformowała, że od 31 grudnia tego roku przestaje świadczyć usługi klientom detalicznym.
„W związku z powyższym, do wszystkich klientów zostały wysłane wypowiedzenia łączących nas Umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Podstawą wypowiedzenia jest pkt. 28 Umowy. Tym samym zachowując obowiązujący nas 30-dniowy okres wypowiedzenia – ze skutkiem na koniec miesiąca – umowy zostaną rozwiązane z dniem 31 grudnia 2018 r.” – czytamy.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas