Sferia przestaje świadczyć usługi z końcem roku

Publikacja: 08.11.2018 09:37

Sferia, operator telekomunikacyjny należący do grupy Cyfrowy Polsat najpierw przestała sprzedawać usługi nowym klientom, a teraz poinformowała, że od 31 grudnia tego roku przestaje świadczyć usługi klientom detalicznym.

„W związku z powyższym, do wszystkich klientów zostały wysłane wypowiedzenia łączących nas Umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Podstawą wypowiedzenia jest pkt. 28 Umowy. Tym samym zachowując obowiązujący nas 30-dniowy okres wypowiedzenia – ze skutkiem na koniec miesiąca – umowy zostaną rozwiązane z dniem 31 grudnia 2018 r.” – czytamy.

Operator podał, że klienci nie będą mogli od stycznia korzystać z jego usług telekomunikacyjnych, a jeśli nie przeniosą numeru do innego operatora, stracą go.

„W celu kontynuowania usług z wykorzystaniem posiadanego numeru telefonicznego należy do dnia 31 grudnia 2018 r. złożyć wniosek o przeniesienie numeru do sieci innego dostawcy usług telekomunikacyjnych” – informuje Sferia.

Dział obsługi klienta Sferii proponuje użytkownikom przejście do sieci Plus, który przygotował specjalną ofertę. Ma ona pozwolić abonentom na zachowanie dotychczasowego numeru oraz porównywalne, co do zakresu i jakości usługi telekomunikacyjne.

Cyfrowy Polsat nie ujawnia, ilu klientów ma Sferia, nie jest to jednak duży operator.

– wsp. ziu

Sferia, operator telekomunikacyjny należący do grupy Cyfrowy Polsat najpierw przestała sprzedawać usługi nowym klientom, a teraz poinformowała, że od 31 grudnia tego roku przestaje świadczyć usługi klientom detalicznym.

„W związku z powyższym, do wszystkich klientów zostały wysłane wypowiedzenia łączących nas Umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Podstawą wypowiedzenia jest pkt. 28 Umowy. Tym samym zachowując obowiązujący nas 30-dniowy okres wypowiedzenia – ze skutkiem na koniec miesiąca – umowy zostaną rozwiązane z dniem 31 grudnia 2018 r.” – czytamy.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu