Sferia, operator telekomunikacyjny należący do grupy Cyfrowy Polsat najpierw przestała sprzedawać usługi nowym klientom, a teraz poinformowała, że od 31 grudnia tego roku przestaje świadczyć usługi klientom detalicznym.
„W związku z powyższym, do wszystkich klientów zostały wysłane wypowiedzenia łączących nas Umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Podstawą wypowiedzenia jest pkt. 28 Umowy. Tym samym zachowując obowiązujący nas 30-dniowy okres wypowiedzenia – ze skutkiem na koniec miesiąca – umowy zostaną rozwiązane z dniem 31 grudnia 2018 r.” – czytamy.
Operator podał, że klienci nie będą mogli od stycznia korzystać z jego usług telekomunikacyjnych, a jeśli nie przeniosą numeru do innego operatora, stracą go.
„W celu kontynuowania usług z wykorzystaniem posiadanego numeru telefonicznego należy do dnia 31 grudnia 2018 r. złożyć wniosek o przeniesienie numeru do sieci innego dostawcy usług telekomunikacyjnych” – informuje Sferia.
Dział obsługi klienta Sferii proponuje użytkownikom przejście do sieci Plus, który przygotował specjalną ofertę. Ma ona pozwolić abonentom na zachowanie dotychczasowego numeru oraz porównywalne, co do zakresu i jakości usługi telekomunikacyjne.