Aktualizacja: 09.05.2025 08:24 Publikacja: 28.05.2013 16:36
Konrad Koper zastąpi Ewę Wesoły na stanowisku dyrektora ogólnopolskiego biura obsługi klientów w UPC Polska. Jego zdaniem będzie m.in. wprowadzenie nowych standardów w tym obszarze.
Konrad Koper ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie z branży telekomunikacyjnej. Odpowiadał za tworzenie i wdrażanie strategii dla contact center oraz rozwój standardów obsługi klientów na wielu europejskich rynkach. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora pionu obsługi klientów w Rovese S.A., gdzie odpowiadał za zarządzanie jakością i wdrażanie nowych rozwiązań w tym obszarze. Przez pięć lat w T-Mobile Polska zajmował stanowisko dyrektora contact center, a wcześniej w PTC managera call center. Jest absolwentem studiów podyplomowych „Business Planning and Marketing” na University of Illinois.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas