Reklama

Deezer chce powalczyć o użytkowników promocjami

Krótko przed wejściem na polski rynek konkurencyjnego serwisu muzycznego Spotify rusza z półrocznym okresem darmowym

Publikacja: 15.01.2013 15:08

Deezer chce powalczyć o użytkowników promocjami

Foto: ROL

W Polsce Deezer działa na dwa fronty. Dostępny jest standardowo w Internecie, jak inne tego typu serwisy, ale ma też ofertę powiązaną z abonamentami dla klientów sieci Orange.

W tej pierwszej odsłonie firma właśnie zapowiedziała półroczny okres darmowego dostępu. Nietrudno zgadnąć, że przypadnie on na czas startu innego dużego międzynarodowego gracza na polskim rynku – serwisu Spotify.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama