TP Link: teraz czas na duże firmy

Rynek sprzętu sieciowego do obsługi sieci WLAN w Polsce to z jednej strony urządzenia dla domu i małych firm, a z drugiej – bardziej zaawansowane rozwiązania dla średnich i dużych instytucji. W tej pierwszej kategorii wartość całego rynku to ponad 100 milionów złotych – mówi Mariusz Piaseczny, dyrektor marketingu w TP-Link Polska, producenta urządzeń do sieci WLAN w rozmowie z rpkom.pl. W przyszłym roku reprezentowana przez niego firma będzie walczyć o utrzymanie udziałów w rynku. Chce zainteresować klientów biznesowych, choć nie rezygnuje z rynku usług indywidualnych.

Publikacja: 28.10.2013 10:35

TP Link: teraz czas na duże firmy

Foto: ROL

Rpkom.pl:Niedawno pochwaliliście się, że TP-Link ma 70 proc. rynku urządzeń do obsługi sieci WLAN w Polsce. Na jakiej podstawie opieracie szacunki?

Mariusz Piaseczny: – To informacje pochodzące od brytyjskiej firmy Context, która analizuje dane rynkowe w oparciu o raporty pochodzące od największych dystrybutorów w naszym kraju. Mowa tu o routerach i kartach bezprzewodowych, punktach dostępowych (access pointach) i routerach z modemami ADSL obsługujących sieci w domach i firmach oraz tzw. routerach mobilnych, które pozwalają na korzystanie z usług internetowych operatorów mobilnego internetu.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem