Reklama
Rozwiń
Reklama

Kupujemy głównie tanie tablety

Tablety za mniej niż 600 zł podbijają polski rynek. W trzecim kwartale 2012 roku stanowiły ponad 50 proc. sprzedaży wszystkich tych urządzeń.

Publikacja: 09.01.2013 11:20

Popularność tanich tabletów sprawiła, że analitycy musieli znacząco zwiększyć prognozy co do sprzedaży tych urządzeń w naszym kraju. Swoje pięć minut dostały polskie firmy opatrujące własną marką wyroby produkowane w Chinach.

– Według moich prognoz w Polsce w 2012 roku sprzedanych zostało ponad 700 tys. tabletów – mówi Damian Godos, analityk z firmy IDC. – To ogromny wzrost względem 2011 roku, w którym łączna sprzedaż sięgnęła 170 tys.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama