Reklama
Rozwiń
Reklama

Raport CPC na zlecenie UPC Polska: telewizja mobilna dla zajętych, młodych i aspirujących

Publikacja: 27.10.2014 16:02

„M do kwadratu, czyli potęga mobilności i multiscreeningu” – nosi tytuł raport przygotowany przez firmę Corporate Profiles Consulting na zlecenie UPC Polska, który w tym tygodniu będzie zaczynkiem dyskusji o trendach w branży TMT.

O rzeczywistości M², która „stała się codziennością dla części Polaków i sferą aspiracji dla innych” – autorzy piszą m.in. na postawie badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (przy IAB) – także na zlecenie UPC.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama