„M do kwadratu, czyli potęga mobilności i multiscreeningu” – nosi tytuł raport przygotowany przez firmę Corporate Profiles Consulting na zlecenie UPC Polska, który w tym tygodniu będzie zaczynkiem dyskusji o trendach w branży TMT.
O rzeczywistości M², która „stała się codziennością dla części Polaków i sferą aspiracji dla innych” – autorzy piszą m.in. na postawie badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (przy IAB) – także na zlecenie UPC.
Rpkom.pl wybrał z publikacji CPC elementy z badania IIBR. Zostało ono wykonane na reprezentatywnej próbie Polaków w wieku od piętnastu do pięćdziesięciu lat w czerwcu 2014.
* 42 proc. respondentów chciałoby oglądać programy na telewizorze z dostępem do Internetu (TV hybrydowa lub connected TV);
* Oprócz telewizora (warto zwrócić uwagę, że nie „zamiast” – komentarz rpkom.pl) coraz częściej do oglądania telewizji wybieramy laptopy (62 proc. ogółu respondentów);