Przegląd prasy rpkom.pl – wtorek 10 listopada

Publikacja: 10.11.2015 07:30

Parkiet

Agora: Telewizja za 30 mln zł

Stacja Kiwi TV ruszy w kilka miesięcy od otrzymania koncesji, pierwszy rok jej działania będzie kosztował Agorę około 30 mln zł – szacuje zarząd giełdowej spółki.

http://archiwum.parkiet.com/artykul/772754_Agora:_Telewizja_za_30_mln_zl.html (dostęp płatny)

Tell: Grupa przekroczy roczną prognozę?

247 mln zł przychodów wypracowała w ciągu dziewięciu miesięcy br. grupa poznańskiego Tella, zajmującego się coraz szerszą gamą usług w sferze handlu.

http://archiwum.parkiet.com/artykul/772757_Tell:_Grupa_przekroczy_roczna_prognoze.html (dostęp płatny)

Puls Biznesu

Biznes polubił zakupy w sieci

Sprzęt IT czy materiały biurowe dla firmy przedsiębiorcy coraz częściej kupują online. I są bardzo wymagający

http://pulsbiznesu.pb.pl/4351571,62892,biznes-polubil-zakupy-w-sieci (dostęp płatny)

TAG Heuer kontra Apple

Szwajcarski producent luksusowych zegarków debiutuje w USA Carrera Connected, smartwatchem za 15 tys. USD.

http://pulsbiznesu.pb.pl/4351549,72898,tag-heuer-kontra-apple (dostęp płatny)

Rzeczpospolita

Coraz więcej IT w działach HR

HR-owcy zaczynają się przekonywać do nowych technologii, których popularność rośnie m.in. przy okazji rekrutacji online.

http://archiwum.rp.pl/artykul/1291886-Coraz-wiecej-IT-w-dzialach-HR.html (dostęp płatny)

Parkiet

Agora: Telewizja za 30 mln zł

Pozostało 97% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Jaki jest proces tworzenia banku cyfrowego i jakie czynniki są kluczowe dla jego sukcesu?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów