Umowa Orange i Novem: płatność tylko za skuteczną reklamę

Sieć reklamy afiliacyjnej Novem podpisała umowę o współpracy z PTC Centertel.

Publikacja: 21.10.2009 00:00

Novem ma pozyskiwać w Internecie klientów biznesowych dla Orange. Spółka rozpoczęła współpracę od stworzenia programu partnerskiego, który promuje telefon HTC Magic.

Działania na rzecz Orange będą prowadzone przez liczącą ok. 150 tys. witryn internetowych sieć partnerską Novem, oraz za pomocą reklam Google Adwords. Umowa z PTK Centrertel zakłada, że telekom płaci wyłącznie za uzyskany efekt. Według umowy obu firm jest nim liczba aktywowanych dzięki kreacjom Novem numerów w sieci Orange.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10