Umowa Orange i Novem: płatność tylko za skuteczną reklamę

Sieć reklamy afiliacyjnej Novem podpisała umowę o współpracy z PTC Centertel.

Publikacja: 21.10.2009 00:00

Novem ma pozyskiwać w Internecie klientów biznesowych dla Orange. Spółka rozpoczęła współpracę od stworzenia programu partnerskiego, który promuje telefon HTC Magic.

Działania na rzecz Orange będą prowadzone przez liczącą ok. 150 tys. witryn internetowych sieć partnerską Novem, oraz za pomocą reklam Google Adwords. Umowa z PTK Centrertel zakłada, że telekom płaci wyłącznie za uzyskany efekt. Według umowy obu firm jest nim liczba aktywowanych dzięki kreacjom Novem numerów w sieci Orange.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej