Aktualizacja: 24.05.2025 18:44 Publikacja: 13.04.2010 00:00
PIIT krytykuje zapis przewidujący pełną implementację rozporządzenia od 1 lipca tego roku. Jak wskazuje izba, uruchomienie dostępnej jedynie służbom specjalnym usługi dotyczącej rejestracji danych o nieudanych połączeniach sprawia operatorom problemy organizacyjne i kosztowe. według PIIT, szacunkowe koszty implementacji rozporządzenia wahają się od 2,5 do 15 mln zł na operatora, a czas wdrożenia odpowiednich rozwiązań to od 35 do ok. 45 tygodni.
Według Izby rozporządzenie zostało wprowadzone bez odpowiedniej analizy jego konsekwencji. PIIT proponuje, by lipcowy termin dostosowania się operatorów do przepisów został przesunięty na 31 grudnia 2010 r.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas