Reklama
Rozwiń
Reklama

Intranet 2.0 raczkuje w firmach

Publikacja: 20.02.2012 11:29

Mimo szybkiego wzrostu popularności mediów społecznościowych, firmy dość ostrożnie zaczynają stosować  narzędzia znane z tych portali w systemach komunikacyjnych  wewnątrz organizacji. Intranet 2.0 dopiero zaczyna się popularyzować – wynika z badania IABC (International Association of Business Communicators) i firmy Prescient Digital Media na temat wewnętrznych sieci firmowych. 

Według autorów badnia rozwiązania społecznościowe są wprowadzane ostrożnie, ponieważ  zarządzający mają obawy, że niosą one więcej ryzyka niż korzyści.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama