– Mieliśmy przejściowe problemy z dostępem do części kontentu w ramach biblioteki HBO GO. Aktualnie zdecydowana większość filmów i seriali jest ponownie dostępna w serwisie. W przypadku urządzeń typu Smart TV i komputerów dostępne jest już blisko 2000 godzin programu, co stanowi 97 proc. zawartości serwisu. Najpóźniej w ciągu 48 godzin pełna oferta programowa HBO GO powinna pojawić się w serwisie – przyznaje Agnieszka Niburska dyrektor ds. marketingu w HBO Polska.
Wiemy, że problemy z HBO Go odczuli m.in. klienci Netii, ale ponieważ problem leżał po stronie właściciela biblioteki – zapewne także i innych operatorów.
Z sygnałów, które do nas docierają wynika przy tym, że konsumenci nie mają jasności, jakie prawa przysługują im w tej sytuacji. Operatorzy deklarują – jak zwykle w takich okolicznościach – że każdą reklamację rozpatrzą oddzielnie.
Jeden z klientów Netii uzyskał zapewnienie firmy, że jego abonament miesięczny zostanie pomniejszony. Karol Wieczorek, rzecznik Netii informuje jednak, że według operatora HBO Go jest usługą dodaną, telekom nie pobiera za nią odrębnych opłat, więc trudno mówić o zastosowaniu mechanizmu analogicznego do stosowanego w przypadku przerwy w świadczeniu podstawowych usług (telefonii, czy dostępu do Internetu).