Reklama
Rozwiń
Reklama

Segment mobilny jednym z priorytetów nowego prezesa Microsoftu

Publikacja: 05.02.2014 15:29

Umocnienie pozycji firmy  w segmencie mobilnym będzie jednym z priorytetów Sataya Nadelli, nowego szefa Microsoftu.  Jednym z celów jest udowodnienie, że Windows Phone, mobilny system Microsoftu jest w stanie konkurować w Androidem i iOS. Pomóc w tym ma m.in. zakończenie procesu akwizycji działu mobilnego Nokii.

„Naszym zadaniem jest sprawić, by Microsoft odnosił sukcesy w segmentach mobilnym i cloud computing” – napisał Nadella w pierwszym e-mailu do pracowników.  Dodał, że na wiele rzeczy, które Microsoft robił w tych segmentach będzie trzeba spojrzeć inaczej i wykreować nowe produkty i usługi.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama