Aktualizacja: 01.07.2025 05:49 Publikacja: 07.01.2011 08:11
Chiński ZTE sprzedał w ubiegłym roku ponad 90 mln „terminali”. W tym pojęciu co prawda zaszyto zarówno sprzedaż słuchawek, jak i dongli USB, ale ilość dostarczonych na rynek urządzeń i tak robi wrażenie. To o 50 proc. więcej niż rok temu. Gdzieś w drugim kwartale 2010 r. ZTE wyprzedził Motorolę i stał się piątym największym na świecie producentem telefonów. Paweł Dwornik, szef polskiego oddziału firmy zapowiadał w rozmowie z rpkom.pl ofensywę i wprowadzenie na rynek europejski większej ilości słuchawek pod własną marką (ZTE do tej pory produkował telefony z logo producenta). Poważne plany.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas