Reklama

Początek kampanii reklamowej T-Mobile

Publikacja: 23.05.2011 16:04

Dziś oficjalnie rozpoczęła się kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowej informująca o zmianie marki sieci Era na T-Mobile.

Jak zapowiedział operator, w pierwszej kolejności kampania skupi się na pożegnaniu z marką Era, podziękowaniu klientom i zakomunikowaniu nadchodzących zmian. Hasłem reklamowym dalszej części kampanii, która rozpocznie budowanie wizerunku marki T-Mobile będzie hasło „chwile, które łączą”.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama