Aktualizacja: 09.05.2025 08:59 Publikacja: 23.05.2011 16:04
Dziś oficjalnie rozpoczęła się kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowej informująca o zmianie marki sieci Era na T-Mobile.
Jak zapowiedział operator, w pierwszej kolejności kampania skupi się na pożegnaniu z marką Era, podziękowaniu klientom i zakomunikowaniu nadchodzących zmian. Hasłem reklamowym dalszej części kampanii, która rozpocznie budowanie wizerunku marki T-Mobile będzie hasło „chwile, które łączą”.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas