Reklama
Rozwiń

Początek kampanii reklamowej T-Mobile

Publikacja: 23.05.2011 16:04

Dziś oficjalnie rozpoczęła się kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowej informująca o zmianie marki sieci Era na T-Mobile.

Jak zapowiedział operator, w pierwszej kolejności kampania skupi się na pożegnaniu z marką Era, podziękowaniu klientom i zakomunikowaniu nadchodzących zmian. Hasłem reklamowym dalszej części kampanii, która rozpocznie budowanie wizerunku marki T-Mobile będzie hasło „chwile, które łączą”.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku