Reklama

Początek kampanii reklamowej T-Mobile

Publikacja: 23.05.2011 16:04

Dziś oficjalnie rozpoczęła się kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowej informująca o zmianie marki sieci Era na T-Mobile.

Jak zapowiedział operator, w pierwszej kolejności kampania skupi się na pożegnaniu z marką Era, podziękowaniu klientom i zakomunikowaniu nadchodzących zmian. Hasłem reklamowym dalszej części kampanii, która rozpocznie budowanie wizerunku marki T-Mobile będzie hasło „chwile, które łączą”.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama