Reklama
Rozwiń

Logo Ery do renowacji, pełny rebranding jeszcze nie w tym roku

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era do końca kwietnia chce rozstrzygnąć konkurs projektów odnowionego logotypu.

Publikacja: 09.04.2010 00:00

– Zaprosiliśmy do udziału w nim m.in. studentów uczelni artystycznych, ale nad logotypem pracują także agencje reklamowe – mówi [b]Andrzej Pomarański[/b] z biura prasowego Ery. – Nie możemy podać daty wprowadzenia zmian w logo, bo nie wiemy, jaki efekt przyniesie konkurs, czy i jaką propozycję ostatecznie wybierzemy – powiedział. Nie podał też kosztów retuszu, który wiązać się będzie zapewne ze stopniową wymianą szyldów i materiałów promocyjnych operatora. Logotyp Plus odświeżył niedawno również Polkomtel.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama