Reklama
Rozwiń
Reklama

Polkomtel: unifikacja marki to oszczędności

Publikacja: 12.05.2011 06:00

Polkomtel: unifikacja marki to oszczędności

Foto: ROL

Simplus, 36,6 i Sami Swoi oraz iPlus – brandy na których reklamę Polkomtel przeznaczył przez lata około 1,3 mld zł – przestają być markami telekomu. Jedynym brandem sieci zostaje Plus.

O zmianie poinformował wczoraj zarząd Polkomtela, tłumacząc, że strategia jednej, monolitycznej marki to światowy trend na rynkach dojrzałych, a do takich należy już Polska. – Wiemy, że rynek jest w stadium dojrzałości. Nie różnimy się tu od gospodarek zachodnich. 75 proc. transakcji, jakie wykonują sprzedawcy to operacje na naszej własnej bazie abonentów. Tylko niewielka część tych zdarzeń to sprzedaż usług nowym klientom – mówił Jarosław Bauc, prezes Polkomtela. – Chcielibyśmy, aby nasi klienci czuli się bardziej związani z naszym brandem – tłumaczył decyzję o zmianie struktury znaków.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama