DT sprzedaje portale transakcyjne na rzecz Axel Springer

Publikacja: 07.08.2013 17:54

Deutsche Telekom, który publikuje jutro (8 sierpnia) wyniki za II kwartał 2013 r. sprzeda spółkę zależną Scout24 na rzecz niemieckiej grupy medialnej Axel Springer – podaje agencja Bloomberg. Wartość transakcji, w której właściciela zmieni grupa serwisów e-commerce to według nieoficjalnych informacji 2 mld euro.

Scout24 jest właścicielem 9 marek, pod którymi działają lub działały internetowe platformy informacyjno-transakcyjne ułatwiające dostęp do popularnych rynków i usług: ImmobilienScout24, AutoScout24, FriendScout24, Scout24 Services, FinanceScout24, JobScout24, TravelScout24, Local24, Scout24 Mobile Applications.

Cztery główne segmenty Scout24 to nieruchomości, finanse, samochody i społeczności.

W prezentacji o sobie firma podała, że ma 14 mln unikalnych użytkowników. Działa także w Polsce.

Wczoraj o sfinalizowaniu transakcji sprzedaży swojej platformy Marketplanet poinformowała Grupa TP (Orange Polska). Polski telekom otrzymał za nią 16 mln zł.

Jest nadal w trakcie sprzedaży portalu Wirtualna Polska.

Deutsche Telekom, który publikuje jutro (8 sierpnia) wyniki za II kwartał 2013 r. sprzeda spółkę zależną Scout24 na rzecz niemieckiej grupy medialnej Axel Springer – podaje agencja Bloomberg. Wartość transakcji, w której właściciela zmieni grupa serwisów e-commerce to według nieoficjalnych informacji 2 mld euro.

Scout24 jest właścicielem 9 marek, pod którymi działają lub działały internetowe platformy informacyjno-transakcyjne ułatwiające dostęp do popularnych rynków i usług: ImmobilienScout24, AutoScout24, FriendScout24, Scout24 Services, FinanceScout24, JobScout24, TravelScout24, Local24, Scout24 Mobile Applications.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Materiał Promocyjny
Jakie są główne zalety systemów do zarządzania zasobami ludzkimi?
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G