DT sprzedaje portale transakcyjne na rzecz Axel Springer

Publikacja: 07.08.2013 17:54

Deutsche Telekom, który publikuje jutro (8 sierpnia) wyniki za II kwartał 2013 r. sprzeda spółkę zależną Scout24 na rzecz niemieckiej grupy medialnej Axel Springer – podaje agencja Bloomberg. Wartość transakcji, w której właściciela zmieni grupa serwisów e-commerce to według nieoficjalnych informacji 2 mld euro.

Scout24 jest właścicielem 9 marek, pod którymi działają lub działały internetowe platformy informacyjno-transakcyjne ułatwiające dostęp do popularnych rynków i usług: ImmobilienScout24, AutoScout24, FriendScout24, Scout24 Services, FinanceScout24, JobScout24, TravelScout24, Local24, Scout24 Mobile Applications.

Cztery główne segmenty Scout24 to nieruchomości, finanse, samochody i społeczności.

W prezentacji o sobie firma podała, że ma 14 mln unikalnych użytkowników. Działa także w Polsce.

Wczoraj o sfinalizowaniu transakcji sprzedaży swojej platformy Marketplanet poinformowała Grupa TP (Orange Polska). Polski telekom otrzymał za nią 16 mln zł.

Jest nadal w trakcie sprzedaży portalu Wirtualna Polska.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej