Orange i Ingenico razem powalczą o rynek płatności elektronicznych

Publikacja: 12.09.2013 11:54

24 września Ingenico, wywodząca się z Francji grupa zarządzająca terminalami płatniczymi oficjalnie ogłosi wejście na polski rynek i chęć zdobycia w nim 50-proc. w nim udziału do 2014 r. – wynika z zaproszenia na konferencję, które rozesłano do mediów.

Ingenico chce konsolidować rynek terminali i będzie współpracować z Orange Polska w zdobywaniu rynku małych i średnich firm – dowiadujemy się. Partnerzy mają proponować kontrahentom m.in. rozwiązanie zbliżone funkcjonalnie do PayPal.

Ingenico i Orange współpracują już od ubiegłego roku we Francji.

Wśród tematów konferencji znalazły się m.in. akceptacja płatności smartfonami, czy biometria.

Obecnie Ingenico obsługuje 20 mln punktów sprzedaży na świecie i jest największym pod tym względem graczem w Europie.

W I połowie br. wypracowało 656 mln euro przychodów (wzrost rok do roku o 21 proc.), 122 mln euro EBITDA (poprawa o 53 proc.) i 45 mln euro zysku netto (skok o 41 proc.).

24 września Ingenico, wywodząca się z Francji grupa zarządzająca terminalami płatniczymi oficjalnie ogłosi wejście na polski rynek i chęć zdobycia w nim 50-proc. w nim udziału do 2014 r. – wynika z zaproszenia na konferencję, które rozesłano do mediów.

Ingenico chce konsolidować rynek terminali i będzie współpracować z Orange Polska w zdobywaniu rynku małych i średnich firm – dowiadujemy się. Partnerzy mają proponować kontrahentom m.in. rozwiązanie zbliżone funkcjonalnie do PayPal.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Materiał Promocyjny
CERT Orange Polska: internauci korzystają z naszej wiedzy