SGT proponuje kolejnym ISP swoje akcje

Publikacja: 06.04.2016 14:53

SGT, właściciel marki Jambox, pod którą oferuje małym operatorom (ISP) platformę telewizyjną z agregowanym programem, ogłosił dziś, że proponuje kontrahentom opcje na akcje w ramach 3-letniego „programu motywacyjnego”.

Jak podało SGT, program ten „umożliwi najbardziej aktywnym partnerom dołączenie do grona akcjonariuszy, udział w przyszłych zyskach spółki i we wzroście jej wartości”.

W informacji prasowej nie podano, ile SGT chciałby uzyskać z prowadzonej emisji akcji. Katarzyna Armatys-Wiśniewska, koordynator ds. PR spółki podaje, że część oferty już znalazła odbiorców.

Na szczegóły planu i określenie celu, na jaki firma chce przeznaczyć zbierany kapitał – czekamy.

Bartłomiej Czardybon, prezes SGT zapewnia w komunikacie, że „wartość akcji operatorów-założycieli wzrosła dotychczas dziesięciokrotnie”.

Obecnie akcje SGT ma wśród akcjonariuszy 20 operatorów, ale współpracuje z ponad 250 lokalnymi ISP, dysponującymi infrastrukturą światłowodową.

Jak podaje SGT, w kwietniu br. liczba abonentów telewizji JAMBOX przekroczyła 30 tysięcy, a do końca 2019 r. liczba ta ma urosnąć do 60 tysięcy.

SGT, właściciel marki Jambox, pod którą oferuje małym operatorom (ISP) platformę telewizyjną z agregowanym programem, ogłosił dziś, że proponuje kontrahentom opcje na akcje w ramach 3-letniego „programu motywacyjnego”.

Jak podało SGT, program ten „umożliwi najbardziej aktywnym partnerom dołączenie do grona akcjonariuszy, udział w przyszłych zyskach spółki i we wzroście jej wartości”.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?