Z KBC Securities do Midasa

Publikacja: 23.08.2013 12:26

Piotr Janik, szef działu analiz zamkniętego w tym roku biura maklerskiego KBC Securities przeszedł do funduszu Zygmunta Solorza-Żaka – Midasa, notowanego na GPW.

Piastuje w holdingu zarządzającym firmami Aero 2 i Mobyland jako dyrektor odpowiedzialny za analizy finansowe i rynkowe.

Janik w 2007 r. obronił pracę magisterską na wydziale finansów i bankowości w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej (specjalność bankowość inwestycyjna). Zanim trafił do KBC Securities pracował także dla Domu Inwestycyjnego BRE Banku (2007-2008), jako analityk rynku akcji informatycznych. W KBC w jego domenie były również media.

W obu instytucjach odpowiadał za relacje z klientami instytucjonalnymi oraz brał udział w przygotowywaniu debiutów giełdowych i emisji spółek notowanych potem na GPW.

Według oficjalnego CV, w 2006 Piotr Janik pracował dla OSTC Poland, gdzie zajmował się zarządzaniem zabezpieczonymi pozycjami w kontraktach finansowych na stopy procentowe oraz towary (Euronext, Chicago Mercantile Exchange), a także analizą rynków towarów i stóp procentowych.

Oprócz tego ostatnio  – do 4 czerwca br. – Janik zasiadał w radzie nadzorczej Netmediów, notowanej w Warszawie spółce prowadzącej serwisy internetowe, w tym turystyczne. Zrezygnował tłumacząc decyzję podjęciem nowych obowiązków zawodowych.

KBC Securities obok Domu Maklerskiego Trigon, a obecnie DM BZ WBK było jednym z biur wydających rekomendacje dla Midasa.

Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu