Aktualizacja: 09.05.2025 09:45 Publikacja: 29.05.2012 15:51
Już 25 tysięcy osób co najmniej raz połączyło się bezpłatnie z internetem w czasie podróży pojazdami komunikacji miejskiej, wyspsażonych w hotspoty przez ING Bank Śląski. Akcja ING Autobusy WIFI ruszyła na początku w dwunastu miastach Polski.
– Średni czas połączenia wyniósł ponad 15 min. Największy ruch w korzystaniu z internetu odnotowano w godzinach rannych i popołudniowych, czyli w czasie podróży do lub ze szkoły czy pracy. Wyniki i zainteresowanie naszą akcją mogą być sygnałem, że warto aby internet na stałe zagościł w środkach komunikacji miejskiej – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej ING Banku Śląskiego.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas