Aktualizacja: 10.05.2025 05:38 Publikacja: 10.04.2013 20:57
Kanadyjska firm RIM, producent smartfonów BlackBerry ma kłopoty z zainteresowaniem amerykańskich klientów modelemi ze swym nowym system operacyjnym.
Badanie przeprowadzone przez firmę MKM Partners wśród 1500 respondentów w USA, z których połowa była użytkownikami smartfonów, pokazało, że blisko 83 proc. nie słyszało nawet o o premierze systemu BlackBerry 10. A 68 proc. respondentów stwierdziło , że nie jest zainteresowane kupnem BlackBerry z tym systemem.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas