Reklama
Rozwiń

TelForceOne dynamicznie zwiększa sprzedaż

Publikacja: 28.08.2014 20:29

TelForceOne zaprezentowała wyniki finansowe i sprzedażowe za drugi kwartał bieżącego roku. Firma zajmująca się produkcją, dystrybucją i importem urządzeń mobilnych wypracował w połowie roku 3,37 mln złotych skonsolidowanego zysku netto. To zdecydowanie lepszy wynik niż osiągnięte w analogicznym okresie zeszłym roku 1,46 mln zł.

Zysk operacyjny wyniósł 6,1 mln złotych, co oznacza około 90-proc. wzrost w stosunku do roku poprzedniego, kiedy pierwsze półrocze dało 3,3 mln zł. .

Grupa w rubryce przychody ze sprzedaży wpisać może wyniki 126,9 mln złotych, podczas gdy w zeszłym roku wynik ten wyniósł 65,5 mln złotych za analogiczny okres.

Co istotne o 75 proc. wzrosła sprzedaż telefonów komórkowych sprzedawanych przez firmę w stosunku do pierwszego półrocza 2013.

Jest to konsekwencja wprowadzenia na rynek smartfonów marki myPhone, których pierwsze egzemplarze miały premierę jesienią 2013 roku.

Firma, która walczy o pozycję na rynku inteligentnych telefonów niskiej i średniej półki cenowej, rozszerza swoje portfolio zarówno klasycznych telefonów, z którymi najsilniej jest kojarzona, jak i smartfonów, których kolejne modele, jak wynika z rozmów z przedstawicielami firmy i komentarzy w mediach społecznościowych zostały przyjęte z entuzjazmem (np. Cube).

W nadchodzących miesiącach pojawić się mają kolejne modele z logiem myPhone, które, zdaniem zarządzających, wpłyną na podtrzymanie trendów w grupie.

Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku