TelForceOne dynamicznie zwiększa sprzedaż

Publikacja: 28.08.2014 20:29

TelForceOne zaprezentowała wyniki finansowe i sprzedażowe za drugi kwartał bieżącego roku. Firma zajmująca się produkcją, dystrybucją i importem urządzeń mobilnych wypracował w połowie roku 3,37 mln złotych skonsolidowanego zysku netto. To zdecydowanie lepszy wynik niż osiągnięte w analogicznym okresie zeszłym roku 1,46 mln zł.

Zysk operacyjny wyniósł 6,1 mln złotych, co oznacza około 90-proc. wzrost w stosunku do roku poprzedniego, kiedy pierwsze półrocze dało 3,3 mln zł. .

Grupa w rubryce przychody ze sprzedaży wpisać może wyniki 126,9 mln złotych, podczas gdy w zeszłym roku wynik ten wyniósł 65,5 mln złotych za analogiczny okres.

Co istotne o 75 proc. wzrosła sprzedaż telefonów komórkowych sprzedawanych przez firmę w stosunku do pierwszego półrocza 2013.

Jest to konsekwencja wprowadzenia na rynek smartfonów marki myPhone, których pierwsze egzemplarze miały premierę jesienią 2013 roku.

Firma, która walczy o pozycję na rynku inteligentnych telefonów niskiej i średniej półki cenowej, rozszerza swoje portfolio zarówno klasycznych telefonów, z którymi najsilniej jest kojarzona, jak i smartfonów, których kolejne modele, jak wynika z rozmów z przedstawicielami firmy i komentarzy w mediach społecznościowych zostały przyjęte z entuzjazmem (np. Cube).

W nadchodzących miesiącach pojawić się mają kolejne modele z logiem myPhone, które, zdaniem zarządzających, wpłyną na podtrzymanie trendów w grupie.

TelForceOne zaprezentowała wyniki finansowe i sprzedażowe za drugi kwartał bieżącego roku. Firma zajmująca się produkcją, dystrybucją i importem urządzeń mobilnych wypracował w połowie roku 3,37 mln złotych skonsolidowanego zysku netto. To zdecydowanie lepszy wynik niż osiągnięte w analogicznym okresie zeszłym roku 1,46 mln zł.

Zysk operacyjny wyniósł 6,1 mln złotych, co oznacza około 90-proc. wzrost w stosunku do roku poprzedniego, kiedy pierwsze półrocze dało 3,3 mln zł. .

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu