Jutro debiutuje nowy operator wirtualny

29 lipca na polskim rynku pojawi się Hyperfonia, nowy operator wirtualny z ofertą skierowaną do klientów – obecnych i przyszłych – grupy Hyperion

Publikacja: 28.07.2010 16:42

Oferta Hyperfonii zawierać będzie cztery plany taryfowe dla klientów indywidualnych. Jak deklaruje [b]Hyperion[/b], oferta ma być sukcesywnie rozwijana – pojawią się m.in. telewizja IP, wideo na żądanie, internet mobilny, mobilna telefonia przedpłacona.

Według [b]Marka Południkiewicza[/b], prezesa Hyperionu, sukcesem będzie, jeśli z oferty skorzysta 15 proc. klientów Hyperiona, a liczba aktywnych kart SIM wyniesie 50 tys. z 2013 r.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość