Oferta Hyperfonii zawierać będzie cztery plany taryfowe dla klientów indywidualnych. Jak deklaruje [b]Hyperion[/b], oferta ma być sukcesywnie rozwijana – pojawią się m.in. telewizja IP, wideo na żądanie, internet mobilny, mobilna telefonia przedpłacona.

Według [b]Marka Południkiewicza[/b], prezesa Hyperionu, sukcesem będzie, jeśli z oferty skorzysta 15 proc. klientów Hyperiona, a liczba aktywnych kart SIM wyniesie 50 tys. z 2013 r.

Hyperfonia będzie działać na infrastrukturze sieci [b]Orange[/b], za pośrednictwem [i]enablera[/i], którym jest [b]MNI Mobile[/b].

Sprzedaż usług rozpocznie się jutro w biurach obsługi klienta w Katowicach, Opolu, Radomsku, Rzeszowie, Kątach Wrocławskich, Bielsku Białej, Kielcach, Lublinie, Łodzi i Wrocławiu.

Hyperfonia nie udostępniła szczegółowych danych na temat cennika swoich usług, a jedynie jednego, przykładowego abonamentu Hyper Trio. Jego cena to 67,98 zł miesięcznie po rabacie (przed rabatem – 84,98 zł). W jego ramach klient otrzymuje Internet o prędkości 6Mb/s (nie jest jasne, czy prędkość jest gwarantowana) oraz 60 minut połączeń do polskich sieci stacjonarnych i komórkowych. Czas umowy to 36 miesięcy.