TVP ABC liczy na 1 proc. udziału w rynku

Dziecięcy kanał TVP, który ruszy w ramach naziemnej telewizji cyfrowej 15 lutego (równocześnie z TV Trwam), liczy na 1 proc. udziału w widowni

Publikacja: 04.02.2014 17:32

Kierowana do dzieci w wieku do 12 lat stacja, którą przygotowuje zespół TVP1, początkowo w 75 proc. będzie nadawać materiały archiwalne. – Czytamy, że eksperci przewidują nam udział w rynku na poziomie 1 proc. To optymistyczna, ale moim zdaniem i realistyczna wizja – mówi Juliusz Braun, prezes TVP. W przyszłości , w miarę możliwości finansowych TVP, kanał chce produkować własne audycje.

Kanał ruszy w ramach naziemnej telewizji cyfrowej, ale trwają rozmowy o wprowadzeniu go także do oferty sieci kablowych i satelitarnych. – Lista operatorów, którzy się na to zdecydują, znana będzie w przyszłym tygodniu – zapowiedział Wiesław Łodzikowski, szef Ośrodka TVP Technologie.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką