Reklama

TVP ABC liczy na 1 proc. udziału w rynku

Dziecięcy kanał TVP, który ruszy w ramach naziemnej telewizji cyfrowej 15 lutego (równocześnie z TV Trwam), liczy na 1 proc. udziału w widowni

Publikacja: 04.02.2014 17:32

Kierowana do dzieci w wieku do 12 lat stacja, którą przygotowuje zespół TVP1, początkowo w 75 proc. będzie nadawać materiały archiwalne. – Czytamy, że eksperci przewidują nam udział w rynku na poziomie 1 proc. To optymistyczna, ale moim zdaniem i realistyczna wizja – mówi Juliusz Braun, prezes TVP. W przyszłości , w miarę możliwości finansowych TVP, kanał chce produkować własne audycje.

Kanał ruszy w ramach naziemnej telewizji cyfrowej, ale trwają rozmowy o wprowadzeniu go także do oferty sieci kablowych i satelitarnych. – Lista operatorów, którzy się na to zdecydują, znana będzie w przyszłym tygodniu – zapowiedział Wiesław Łodzikowski, szef Ośrodka TVP Technologie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama