TVP ABC liczy na 1 proc. udziału w rynku

Dziecięcy kanał TVP, który ruszy w ramach naziemnej telewizji cyfrowej 15 lutego (równocześnie z TV Trwam), liczy na 1 proc. udziału w widowni

Publikacja: 04.02.2014 17:32

Kierowana do dzieci w wieku do 12 lat stacja, którą przygotowuje zespół TVP1, początkowo w 75 proc. będzie nadawać materiały archiwalne. – Czytamy, że eksperci przewidują nam udział w rynku na poziomie 1 proc. To optymistyczna, ale moim zdaniem i realistyczna wizja – mówi Juliusz Braun, prezes TVP. W przyszłości , w miarę możliwości finansowych TVP, kanał chce produkować własne audycje.

Kanał ruszy w ramach naziemnej telewizji cyfrowej, ale trwają rozmowy o wprowadzeniu go także do oferty sieci kablowych i satelitarnych. – Lista operatorów, którzy się na to zdecydują, znana będzie w przyszłym tygodniu – zapowiedział Wiesław Łodzikowski, szef Ośrodka TVP Technologie.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość