Reklama
Rozwiń
Reklama

TVP ABC liczy na 1 proc. udziału w rynku

Dziecięcy kanał TVP, który ruszy w ramach naziemnej telewizji cyfrowej 15 lutego (równocześnie z TV Trwam), liczy na 1 proc. udziału w widowni

Publikacja: 04.02.2014 17:32

Kierowana do dzieci w wieku do 12 lat stacja, którą przygotowuje zespół TVP1, początkowo w 75 proc. będzie nadawać materiały archiwalne. – Czytamy, że eksperci przewidują nam udział w rynku na poziomie 1 proc. To optymistyczna, ale moim zdaniem i realistyczna wizja – mówi Juliusz Braun, prezes TVP. W przyszłości , w miarę możliwości finansowych TVP, kanał chce produkować własne audycje.

Kanał ruszy w ramach naziemnej telewizji cyfrowej, ale trwają rozmowy o wprowadzeniu go także do oferty sieci kablowych i satelitarnych. – Lista operatorów, którzy się na to zdecydują, znana będzie w przyszłym tygodniu – zapowiedział Wiesław Łodzikowski, szef Ośrodka TVP Technologie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama