Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 01:15 Publikacja: 29.07.2010 11:45
Perspektywy rynku geousług na razie nie są zachęcające
Foto: ROL
Mobilne usługi oparte na lokalizacji wciąż są w początkowym stadium rozwoju, a operatorzy i reklamodawcy na razie nie powinni wiązać z nimi zbyt wielkich nadziei – wynika z badania, jakie przeprowadziła firma [b]Forrester Research[/b].
Usługi oparte na lokalizacji użytkownika i reklamodawcy są jednym z kierunków, na który z nadzieją patrzą firmy telekomunikacyjne szukające zróżnicowania dochodów i zwiększenia przychodów z usług dodanych. O nowych technologiach związanych z nimi opowiadał w tym tygodniu w [link=http://www.rp.pl/artykul/514245_Niektorzy_operatorzy_przeskocza_bezposrednio_z_3G_do_4G.html/]rozmowie z rpkom.pl[/link] Zbigniew Kuczerowski, dyrektor departamentu techniki i rozwoju biznesu w Alcatel Lucent Polska.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas