Reklama

Ranking marek telekomunikacyjnych według MMT Management: Plus na czele, TP druga

Plus jest polską telekomunikacyjną marką, która cieszy się najwyższą reputacją – wynika z zaprezentowanego dzisiaj na konferencji „Reputacja i sukces w biznesie – Telekomunikacja” wyników badań Top Marka oraz PremiumBrand, organizowanego przez MMT Management i realizowanego przez TNS OBOP.

Publikacja: 08.04.2010 00:00

Drugą najwyżej ocenianą marką jest TP, a trzecią – Orange. Wyniki zestawienia w badaniu Top Marka 2009:  

Co ciekawe, w podzestawieniu reputacji konsumenckiej trzej najwieksi operatorzy komórkowi (Plus, Orange, Era) wyraźnie dystansują pozostałe brandy ujęte w rankingu: Netię, Play i Heyah (dane z badania PremiumBrand):

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama