Ranking marek telekomunikacyjnych według MMT Management: Plus na czele, TP druga

Plus jest polską telekomunikacyjną marką, która cieszy się najwyższą reputacją – wynika z zaprezentowanego dzisiaj na konferencji „Reputacja i sukces w biznesie – Telekomunikacja” wyników badań Top Marka oraz PremiumBrand, organizowanego przez MMT Management i realizowanego przez TNS OBOP.

Publikacja: 08.04.2010 00:00

Drugą najwyżej ocenianą marką jest TP, a trzecią – Orange. Wyniki zestawienia w badaniu Top Marka 2009:  

ranking marek telekomunikacyjnych punktacja generalna

Co ciekawe, w podzestawieniu reputacji konsumenckiej trzej najwieksi operatorzy komórkowi (Plus, Orange, Era) wyraźnie dystansują pozostałe brandy ujęte w rankingu: Netię, Play i Heyah (dane z badania PremiumBrand):

reputacja marek operatorw

Interesującym zjawiskiem jest zależność oceny prestiżu i reputacji marki Plus od statusu materialnego badanych i sytuacji finansowej ich gospodarstwa domowego. Im są one wyższe, tym lepiej oceniany jest Plus.

Metodologię badania opracował Dom Badawczy Maison.

Drugą najwyżej ocenianą marką jest TP, a trzecią – Orange. Wyniki zestawienia w badaniu Top Marka 2009:  

Co ciekawe, w podzestawieniu reputacji konsumenckiej trzej najwieksi operatorzy komórkowi (Plus, Orange, Era) wyraźnie dystansują pozostałe brandy ujęte w rankingu: Netię, Play i Heyah (dane z badania PremiumBrand):

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów