Ranking marek telekomunikacyjnych według MMT Management: Plus na czele, TP druga

Plus jest polską telekomunikacyjną marką, która cieszy się najwyższą reputacją – wynika z zaprezentowanego dzisiaj na konferencji „Reputacja i sukces w biznesie – Telekomunikacja” wyników badań Top Marka oraz PremiumBrand, organizowanego przez MMT Management i realizowanego przez TNS OBOP.

Publikacja: 08.04.2010 00:00

Drugą najwyżej ocenianą marką jest TP, a trzecią – Orange. Wyniki zestawienia w badaniu Top Marka 2009:  

Co ciekawe, w podzestawieniu reputacji konsumenckiej trzej najwieksi operatorzy komórkowi (Plus, Orange, Era) wyraźnie dystansują pozostałe brandy ujęte w rankingu: Netię, Play i Heyah (dane z badania PremiumBrand):

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa