Ranking marek telekomunikacyjnych według MMT Management: Plus na czele, TP druga

Plus jest polską telekomunikacyjną marką, która cieszy się najwyższą reputacją – wynika z zaprezentowanego dzisiaj na konferencji „Reputacja i sukces w biznesie – Telekomunikacja” wyników badań Top Marka oraz PremiumBrand, organizowanego przez MMT Management i realizowanego przez TNS OBOP.

Publikacja: 08.04.2010 00:00

Drugą najwyżej ocenianą marką jest TP, a trzecią – Orange. Wyniki zestawienia w badaniu Top Marka 2009:  

Co ciekawe, w podzestawieniu reputacji konsumenckiej trzej najwieksi operatorzy komórkowi (Plus, Orange, Era) wyraźnie dystansują pozostałe brandy ujęte w rankingu: Netię, Play i Heyah (dane z badania PremiumBrand):

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce