Aktualizacja: 23.04.2025 03:37 Publikacja: 28.01.2011 10:35
Z ogromną ciekawością czekałem na reakcję konkurencyjnych firm [link=http://www.rp.pl/artykul/599125_Magia-sieci-czwartej-generacji.html]na komunikat Playa o „uruchomieniu usług czwartej generacji”[/link]. Na reakcję – i to tylko półoficjalną – zdecydowała się wyłącznie grupa TP za pośrednictwem korporacyjnego blogu, ale na telekomunikacyjnych forach się zagotowało. Tyleż z powodu zniesmaczonych tromtadaracją Playa użytkowników, ile z powodu obsługujących konkurencję pracowników firm PR.
Jak słusznie zauważył jeden z moich rozmówców najbardziej poszkodowany jest Cyfrowy Polsat, który finansuje budowę sieci LTE przez „zaprzyjaźnione” firmy, jako pierwszy uruchomi te usługi i już rozpoczął kokietowanie klientów marką 4G. A tu Play wycina mu brzydki numer, modernizuje sieć UMTS, dostawia kilkaset nowych nadajników i też podpina się pod symbol innowacyjnych telekomów – dumne 4G.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas