Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji otworzyło oferty, jaki napłynęły w przetargu na promocję konkursów w ramach 8 osi priorytetowej programu Innowacyjna Gospodarka. Za internetową promocję programów PO IG 8.1-8.4. oferenci oczekują kwoty od 87,5 tys. zł do 207 tys. zł. Najniższą ofertę złożyło konsorcjum warszawskiego domu mediowego Innovations i poznańskiej agencji interaktywnej Freak Studio. Chociaż cena oferty jest 100-proc. kryterium wyboru, to MSWiA nie ogłosiło jeszcze informacji, który z podmiotów wygrał przetarg. Decyzja spodziewana jest pod koniec bieżącego tygodnia, lub na początku następnego.
Pośród czterech promowanych programów w dwóch operatorzy telekomunikacyjni i jednostki samorządu terytorialnego mogą składać wnioski o dofinansowanie infrastruktury telekomunikacyjnej: 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion oraz 8.4. Zapewnienie dostępu do Internetu na etapie „ostatniej mili”.
W pierwotnej wersji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia MSWiA chciało zlecić emisję reklam na wskazanych witrynach: serwisach internetowych grupy Infor oraz w serwisie samorządowym Polskiej Agencji Prasowej. W drugiej wersji SIWZ ministerstwo zrezygnowało jednak ze wskazywania beneficjentów zamówienia w bezpośredni sposób.
Oferty w przetargu Zamieszczenie reklam w Internecie oraz ich obsługę techniczną
Numer oferty