Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 13.10.2025 16:13 Publikacja: 25.02.2010 00:00
UPC Polska zwiększyło w ciągu roku liczbę klientów usług dostępowych o 72 tys. (18,5 proc.) Na skuteczną sprzedaż wskazuje fakt, że zasięg usług w sieci UPC zwiększył się w tym samym czasie tylko o 4 proc.W 30 proc. zasięgu sieci dostęone są usługi w technologii DOCSIS 3.0, na której UPC oferuje najwyższe przepustowości swoich usług.
UPC jest trzecim co do wielkości dostawcą Internetu w Polsce po Telekomunikacji Polskiej (2,3 mln) i Netii (559 tys.) W ubiegłym roku zwiększył się dystans sieci kablowej do Netii pod względem liczby klientów. Na koniec 2008 r. Netia obsługiwała o 25 tys. (6,5 proc.) klientów więcej, a pod koniec ubiegłego roku już o 99 tys. (21,5 proc.) klientów więcej. UPC jednak pozyskuje na razie klientów na usługi dostępowe tylko we własnej sieci, podczas gdy Netia skupuje lokalne sieci ethernetowe i walczy o klientów w sieci TP. Te dwa źródła dały operatorowi w ub.r. 131 tys. nowych klientów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas