UPC Polska zwiększyło w ciągu roku liczbę klientów usług dostępowych o 72 tys. (18,5 proc.) Na skuteczną sprzedaż wskazuje fakt, że zasięg usług w sieci UPC zwiększył się w tym samym czasie tylko o 4 proc.W 30 proc. zasięgu sieci dostęone są usługi w technologii DOCSIS 3.0, na której UPC oferuje najwyższe przepustowości swoich usług.

UPC jest trzecim co do wielkości dostawcą Internetu w Polsce po Telekomunikacji Polskiej (2,3 mln) i Netii (559 tys.) W ubiegłym roku zwiększył się dystans sieci kablowej do Netii pod względem liczby klientów. Na koniec 2008 r. Netia obsługiwała o 25 tys. (6,5 proc.) klientów więcej, a pod koniec ubiegłego roku już o 99 tys. (21,5 proc.) klientów więcej. UPC jednak pozyskuje na razie klientów na usługi dostępowe tylko we własnej sieci, podczas gdy Netia skupuje lokalne sieci ethernetowe i walczy o klientów w sieci TP. Te dwa źródła dały operatorowi w ub.r. 131 tys. nowych klientów.

UPC nie zdobywa już wielu nowych klientów na usługi telewizyjne, ale za to skutecznie migruje ich z platformy analogowej na cyfrową. Pod koniec 2009 r. cyfrowe pakiety abonowało 229 tys. klientów sieci, czyli 22,5 proc. całej bazy abonenckiej. Liczba abonentów usług telefonicznych UPC zwiększyła się w ubiegłym roku do 183 tys. klientów. Łącznie UPC obsługiwało na koniec 2009 r. 1,090 mln klientów. Operator ma w swojej bazie 24 proc. klientów abonujących dwie usługi i 14 proc. abonujących trzy usługi.

Nominowane w dolarach przychody UPC w 2009 r. spadły o do kwoty 278 mln, na co wpływ miało jednak osłabienie złotego. Po przeliczeniu przychodów operatora po średniorocznym kursie dolara do złotego widać wzrost przychodów o 15 proc. do kwoty 866 mln zł.