Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2025 00:14 Publikacja: 25.02.2010 00:00
UPC Polska zwiększyło w ciągu roku liczbę klientów usług dostępowych o 72 tys. (18,5 proc.) Na skuteczną sprzedaż wskazuje fakt, że zasięg usług w sieci UPC zwiększył się w tym samym czasie tylko o 4 proc.W 30 proc. zasięgu sieci dostęone są usługi w technologii DOCSIS 3.0, na której UPC oferuje najwyższe przepustowości swoich usług.
UPC jest trzecim co do wielkości dostawcą Internetu w Polsce po Telekomunikacji Polskiej (2,3 mln) i Netii (559 tys.) W ubiegłym roku zwiększył się dystans sieci kablowej do Netii pod względem liczby klientów. Na koniec 2008 r. Netia obsługiwała o 25 tys. (6,5 proc.) klientów więcej, a pod koniec ubiegłego roku już o 99 tys. (21,5 proc.) klientów więcej. UPC jednak pozyskuje na razie klientów na usługi dostępowe tylko we własnej sieci, podczas gdy Netia skupuje lokalne sieci ethernetowe i walczy o klientów w sieci TP. Te dwa źródła dały operatorowi w ub.r. 131 tys. nowych klientów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas