Wirtualne numery telefoniczne od Lovo do pomiaru skuteczności ogłoszeń

Publikacja: 19.06.2013 13:28

Grupa LoVo wprowadza na polski rynek usługę ePASO (Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych), dzięki której ogłoszenio- i reklamodawcy będą mogli efektywnie mierzyć skuteczność niemal wszystkich kanałów medialnych.

Rozwiązanie wykorzystuje wirtualną numerację telefoniczną, która zostaje przypisana do konkretnych ogłoszeń, reklam i innych kanałów komunikacji. LoVo przekonuje, że posiadając unikatowy numer zwrotny, reklamodawcy będą w stanie precyzyjnie określić zasięg, skuteczność konkretnego nośnika lub ogłoszenia oraz poziom zainteresowania ofertą. Rozwiązanie testowane jest obecnie przez agencje nieruchomości.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić