Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.07.2025 13:16 Publikacja: 19.06.2013 13:28
Grupa LoVo wprowadza na polski rynek usługę ePASO (Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych), dzięki której ogłoszenio- i reklamodawcy będą mogli efektywnie mierzyć skuteczność niemal wszystkich kanałów medialnych.
Rozwiązanie wykorzystuje wirtualną numerację telefoniczną, która zostaje przypisana do konkretnych ogłoszeń, reklam i innych kanałów komunikacji. LoVo przekonuje, że posiadając unikatowy numer zwrotny, reklamodawcy będą w stanie precyzyjnie określić zasięg, skuteczność konkretnego nośnika lub ogłoszenia oraz poziom zainteresowania ofertą. Rozwiązanie testowane jest obecnie przez agencje nieruchomości.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas