Wirtualne numery telefoniczne od Lovo do pomiaru skuteczności ogłoszeń

Publikacja: 19.06.2013 13:28

Grupa LoVo wprowadza na polski rynek usługę ePASO (Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych), dzięki której ogłoszenio- i reklamodawcy będą mogli efektywnie mierzyć skuteczność niemal wszystkich kanałów medialnych.

Rozwiązanie wykorzystuje wirtualną numerację telefoniczną, która zostaje przypisana do konkretnych ogłoszeń, reklam i innych kanałów komunikacji. LoVo przekonuje, że posiadając unikatowy numer zwrotny, reklamodawcy będą w stanie precyzyjnie określić zasięg, skuteczność konkretnego nośnika lub ogłoszenia oraz poziom zainteresowania ofertą. Rozwiązanie testowane jest obecnie przez agencje nieruchomości.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa