W 2007 r. Andrzej Rogowski, prezes zarządu Multimediów Polska zapowiedział plan zdobycia do 2010 r. 30-35 proc. rynku telewizji kablowej poprzez akwizycję konkurencyjnych podmiotów lub rozbudowę własnej infrastruktury dostępowej.
– Odpowiedź na pytanie, dlaczego się nie udało jest dość oczywista. W 2007 r. miałem przygotowany projekt rozbudowy infrastruktury szerokopasmowej: przygotowany i omówiony z radą nadzorczą i bankami. Wszyscy wiemy, co przyniósł 2008 rok: po upadku Lehman Brothers przy stole negocjacyjnym nie została ani jedna instytucja finansowa. My także przyjęliśmy bardziej konserwatywną postawę. W 2009 r. dokonaliśmy pierwszego etapu restrukturyzacji zadłużenia. W 2010 r. priorytetem był skup akcji własnych. Powrót do mojej pierwotnej koncepcji jest możliwy. Budowa platformy szerokopasmowej nadal ma sens, choć warunki konkurencyjne się zmieniły, a banki nadal są ostrożniejsze i udzielają finansowania – mówi Andrzej Rogowski.