Reklama
Rozwiń
Reklama

Samsung po danych IDC: w II kw. rynek smartfonów bez wzrostu

Otwarcie roku pokazało, że smartfony rosną w siłę, choć wolniej – to najważniejszy wniosek płynący z raportu dostarczonego przez firmę badawczą IDC.

Publikacja: 29.04.2013 11:29

W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2013 roku do rąk użytkowników trafiło 418,6 miliona telefonów komórkowych – wynika z najnowszego raportu IDC.

216,2 miliona z nich stanowiły produkty typu smart, których sprzedaż wzrosła o 41,6 proc. w porównaniu do otwierającego poprzedni rok kwartału. Warto zwrócić przy tym uwagę, że przyrost ten jest wolniejszy niż w poprzednich kwartałach 2012 r., jak i w 2011 r., gdy liczba sprzedanych egzemplarzy tych aparatów bywała i o 68,1 proc. większa (np. w II kw. 2011 r.). W I kw. 2012 r. wzrost w tej kategorii wyniósł 50,2 proc., w całym ubiegłym roku zaś 46,5 proc.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama