Reklama

VII iNET-Meeting: NEC chce sprzedać w tym roku 4 tys. radiolinii

Publikacja: 20.05.2011 13:58

Japoński NEC spodziewa się utrzymania w tym roku sprzedaży radiolinii do polskich operatorów telekomunikacyjnych, czyli sprzedaż 3-4 tys. tych urządzeń poinformował podczas trwającej w Zawierciu VII Konferencji iNET-meeting Tomasz Rak, szef sprzedaży NEC w Polsce.

– Z naszego punktu widzenia w ubiegłym roku rynek zatrzymał się, ponieważ operatorzy komórkowi wstrzymali swoje inwestycje – mówi Tomasz Rak. Do największych klientów NEC w Polsce należy Play, Netia, GTS, Polkomtel. – Nie widzimy po stronie operatorów dużej presji na poprawę jakości sieci: zwiększanie pojemności, czy gęstości sieci. Szansą dla nas są przymiarki do wdrożenia femtokomórek. Tyle, że najpierw operatorzy muszą wypracować biznes model dla tej technologii. Naszym zdaniem można o niej myśleć, jako o usłudze, która podniesie ARPU. Widzimy też, że dla operatorów to narzędzie do obniżenie odsetka rezygnacji klientów. Szczególnie w segmencie klientów biznesowych, gdzie ARPU jest wyższe, więc model biznesowy na femtokomórki do opracowania – mówi szef sprzedaży NEC.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama