Awaria w T-Mobile Polska spowodowana pożarem na warszawskim Annopolu ma ofiarę w postaci znanej marki. Chodzi o markę Heyah, czyli pierwszą komórkową submarkę działającą w podobny sposób do wirtualnej sieci komórkowej.
Od kilku dni nie działa jej strona internetowa, czyli główny kanał sprzedaży usług i produktów.
Przedstawiciele biura prasowego T-Mobile Polska, do którego to operatora należy Heyah zapewniają, że niedostępność strony nie oznacza, iż telekom rezygnuje marki.
Jak się dowiadujemy, trwają prace nad przywróceniem strony internetowej Heyah. Być może pojawi się ona w sieci jeszcze dziś, ale nie będzie ona miała jednak przejściowo funkcji sklepu, czy interaktywnego kontaktu z użytkownikami. Informatycy T-Mobile pracują na razie nad stroną w formie statycznej wizytówki. Kiedy strona odzyska pierwotny kształt – nie wiadomo.
T-Mobile nie zdradza liczby klientów Heyah, ale można ich liczyć w setkach tysięcy.