Reklama
Rozwiń

Netia: oszczędności i reklama dzięki nowemu projektowi

Publikacja: 15.03.2010 00:00

Operator uruchomił projekt „Klientomania”. To inicjatywa zbliżona do rozpoczętego w ubiegłym roku programu „Profit”, dzięki któremu Netia miała w 2010 r. osiągnąć 100 mln zł oszczędności na kosztach operacyjnych. Teraz, za pomocą „klientomanii” Netia chce zasiąść w fotelu lidera w rankingu satysfakcji klientów ze świadczonych usług.

W pierwszej kolejności projekt ma być wykorzystany do komunikacji marketingowej, choć jak dodaje Karol Wieczorek z Netii, „Klientomania” podobnie jak „Profit” ma pomóc firmie w osiagnięciu wymiernych oszczędności. – Badania na temat satysfakcji klienta zostaną przedstawione także inwestorom – informuje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości