Aktualizacja: 11.05.2025 15:00 Publikacja: 15.03.2010 00:00
Operator uruchomił projekt „Klientomania”. To inicjatywa zbliżona do rozpoczętego w ubiegłym roku programu „Profit”, dzięki któremu Netia miała w 2010 r. osiągnąć 100 mln zł oszczędności na kosztach operacyjnych. Teraz, za pomocą „klientomanii” Netia chce zasiąść w fotelu lidera w rankingu satysfakcji klientów ze świadczonych usług.
W pierwszej kolejności projekt ma być wykorzystany do komunikacji marketingowej, choć jak dodaje Karol Wieczorek z Netii, „Klientomania” podobnie jak „Profit” ma pomóc firmie w osiagnięciu wymiernych oszczędności. – Badania na temat satysfakcji klienta zostaną przedstawione także inwestorom – informuje.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas