Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 02:04 Publikacja: 15.03.2010 00:00
Operator uruchomił projekt „Klientomania”. To inicjatywa zbliżona do rozpoczętego w ubiegłym roku programu „Profit”, dzięki któremu Netia miała w 2010 r. osiągnąć 100 mln zł oszczędności na kosztach operacyjnych. Teraz, za pomocą „klientomanii” Netia chce zasiąść w fotelu lidera w rankingu satysfakcji klientów ze świadczonych usług.
W pierwszej kolejności projekt ma być wykorzystany do komunikacji marketingowej, choć jak dodaje Karol Wieczorek z Netii, „Klientomania” podobnie jak „Profit” ma pomóc firmie w osiagnięciu wymiernych oszczędności. – Badania na temat satysfakcji klienta zostaną przedstawione także inwestorom – informuje.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas