Operator uruchomił projekt „Klientomania”. To inicjatywa zbliżona do rozpoczętego w ubiegłym roku programu „Profit”, dzięki któremu Netia miała w 2010 r. osiągnąć 100 mln zł oszczędności na kosztach operacyjnych. Teraz, za pomocą „klientomanii” Netia chce zasiąść w fotelu lidera w rankingu satysfakcji klientów ze świadczonych usług.

W pierwszej kolejności projekt ma być wykorzystany do komunikacji marketingowej, choć jak dodaje Karol Wieczorek z Netii, „Klientomania” podobnie jak „Profit” ma pomóc firmie w osiagnięciu wymiernych oszczędności. – Badania na temat satysfakcji klienta zostaną przedstawione także inwestorom – informuje.

Dla przygotowania badań poziomu satysfakcji swoich klientów Netia zatrudniła (na 8 tygodni) firmę doradczą Boston Consulting Group. Pierwsze raporty i komunikaty z badań satysfakcji mają zostać zaprezentowane za ok. 2 miesiące.

Więcej informacji o projekcie Netii na firmowym [link= Play wprowadza nową, jedyną w taki sposób skonstruowaną ofertę abonamentową! LongPlay zapewnia nieograniczony kontakt i rozmowy za darmo ze wszystkimi w PLAY. Stan Darmowy rozprzestrzenia się… W LongPlay dostaniesz duże pakiety minut wymiennych na SMSy i MMSy w abonamencie, już 29 gr/min do wszystkich poza abonamentem, a Stan Darmowy nawet na cały okres umowy w abonamentach 69 zł i 99 zł.]blogu operatora[/link].