Główny brand lepszy niż marki handlowe

Publikacja: 15.02.2013 14:17

Rumuński operator narodowy zdecydował się na uproszczenie portfolio marek, którymi zarządza. Dobrze znane i wypromowane marki usługi telewizyjnych i internetowych chce zamienić główną marką i nazwą firmy – Romtelecom.

Tym samym operator zrezygnuje z marki usług ISP Clicknet oraz marki swojej platformy DTH Dolce. Romtelecom tłumaczy ten krok faktem, że multplikacja co najmniej dwóch usług w bazie abonenckiej przekroczyła 50 proc. Pakietyzacja usług ma być podstawą dalszej strategii operatora a Romtelecom promowany, jako ich dostawca (wraz z rebrandingiem operator wprowadził do oferty nowe pakiety triple-play). Dolce pozostanie marką oferty kanałów TV (i innych serwisów contentowych) całej grupy. Poza projektem unifikacyjnym Romtelecom pozostanie należąca do grupy sieć kablowa NextGen.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku