Rumuński operator narodowy zdecydował się na uproszczenie portfolio marek, którymi zarządza. Dobrze znane i wypromowane marki usługi telewizyjnych i internetowych chce zamienić główną marką i nazwą firmy – Romtelecom.

Tym samym operator zrezygnuje z marki usług ISP Clicknet oraz marki swojej platformy DTH Dolce. Romtelecom tłumaczy ten krok faktem, że multplikacja co najmniej dwóch usług w bazie abonenckiej przekroczyła 50 proc. Pakietyzacja usług ma być podstawą dalszej strategii operatora a Romtelecom promowany, jako ich dostawca (wraz z rebrandingiem operator wprowadził do oferty nowe pakiety triple-play). Dolce pozostanie marką oferty kanałów TV (i innych serwisów contentowych) całej grupy. Poza projektem unifikacyjnym Romtelecom pozostanie należąca do grupy sieć kablowa NextGen.

Rumuński operator – za pośrednictwem greckiego OTE – kontrolowany jest przez Deutsche Telekom, chociaż znaczne udziały posiada w nim ciągle rumuński skarb państwa. Operator obsługuje 2,3 mln abonentów linii telefonicznych, 1,2 mln abonentów stacjonarnego dostępu do internetu i tyle samo użytkowników platformy DTH (oraz 6,4 mln abonentów sieci komórkowej Cosmote).