Aktualizacja: 09.05.2025 09:22 Publikacja: 15.02.2013 14:17
Rumuński operator narodowy zdecydował się na uproszczenie portfolio marek, którymi zarządza. Dobrze znane i wypromowane marki usługi telewizyjnych i internetowych chce zamienić główną marką i nazwą firmy – Romtelecom.
Tym samym operator zrezygnuje z marki usług ISP Clicknet oraz marki swojej platformy DTH Dolce. Romtelecom tłumaczy ten krok faktem, że multplikacja co najmniej dwóch usług w bazie abonenckiej przekroczyła 50 proc. Pakietyzacja usług ma być podstawą dalszej strategii operatora a Romtelecom promowany, jako ich dostawca (wraz z rebrandingiem operator wprowadził do oferty nowe pakiety triple-play). Dolce pozostanie marką oferty kanałów TV (i innych serwisów contentowych) całej grupy. Poza projektem unifikacyjnym Romtelecom pozostanie należąca do grupy sieć kablowa NextGen.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas