Główny brand lepszy niż marki handlowe

Publikacja: 15.02.2013 14:17

Rumuński operator narodowy zdecydował się na uproszczenie portfolio marek, którymi zarządza. Dobrze znane i wypromowane marki usługi telewizyjnych i internetowych chce zamienić główną marką i nazwą firmy – Romtelecom.

Tym samym operator zrezygnuje z marki usług ISP Clicknet oraz marki swojej platformy DTH Dolce. Romtelecom tłumaczy ten krok faktem, że multplikacja co najmniej dwóch usług w bazie abonenckiej przekroczyła 50 proc. Pakietyzacja usług ma być podstawą dalszej strategii operatora a Romtelecom promowany, jako ich dostawca (wraz z rebrandingiem operator wprowadził do oferty nowe pakiety triple-play). Dolce pozostanie marką oferty kanałów TV (i innych serwisów contentowych) całej grupy. Poza projektem unifikacyjnym Romtelecom pozostanie należąca do grupy sieć kablowa NextGen.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń