Główny brand lepszy niż marki handlowe

Publikacja: 15.02.2013 14:17

Rumuński operator narodowy zdecydował się na uproszczenie portfolio marek, którymi zarządza. Dobrze znane i wypromowane marki usługi telewizyjnych i internetowych chce zamienić główną marką i nazwą firmy – Romtelecom.

Tym samym operator zrezygnuje z marki usług ISP Clicknet oraz marki swojej platformy DTH Dolce. Romtelecom tłumaczy ten krok faktem, że multplikacja co najmniej dwóch usług w bazie abonenckiej przekroczyła 50 proc. Pakietyzacja usług ma być podstawą dalszej strategii operatora a Romtelecom promowany, jako ich dostawca (wraz z rebrandingiem operator wprowadził do oferty nowe pakiety triple-play). Dolce pozostanie marką oferty kanałów TV (i innych serwisów contentowych) całej grupy. Poza projektem unifikacyjnym Romtelecom pozostanie należąca do grupy sieć kablowa NextGen.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką