Netia rozpoczęła sprzedaż usługi WiFi dla małych i srednich przedsiębiorstw. Operator kieruje ją głównie do podmiotów,  których klienci spędzają czas na oczekiwaniu (np. przychodnie, recepcje, poczekalnie, gastronomia, segment beauty itp.).

W ramach usługi klient może ustawić dla swoich gości dostęp bezwarunkowy (goście mogą korzystać z dostępu natychmiast po wybraniu sieci WiFi klienta) lub dostęp warunkowy (goście mogą korzystać z dostępu do internetu po przejściu przez portal ustawiony przez klienta, np. strona logowania, ankieta, reklama, itp.)

Operator podkresla, że elementem wyróżniajacym w Netia WiFi jest platforma marketingowa, do której klient ma dostęp z poziomu przeglądarki internetowej. Platforma daje możliwość reklamowania usług i produktów, przeprowadzania ankiet, wyświetlania reklam i ustawiania stron startowych na urządzeniach mobilnych, logujących się do Netia WiFi. Platforma zapewnia również dostęp do statystyk.

– Usługa powstała na bazie naszych doświadczeń z projektowymi rozwiązaniami WLAN dla dużych firm, takimi jak największa inteligentna instalacja WLAN w Poznań City Center i wielu innych – mówi Leszek Sankowski, kierownik produktu w Netii.

Usługa Netia WiFi jest niezależna od usługi dostępu do internetu i może być świadczona z wykorzystaniem dowolnego łącza, dowolnego operatora. Umowa jest zawierana na okres 24 miesięcy. Opłata aktywacyjna wynosi 49 zł netto, zaś miesięczny abonament to 89 zł netto.