Reklama

Twitter ciągle pod kreską

Publikacja: 02.05.2014 10:24

Twitter podsumował właśnie pierwszy kwartał 2014 roku. Globalny mikroblog ma już 250 mln użytkowników, co przełożyło się na 250 milionów przychodu firmy. To wynik o 119 proc. lepszy niż rok wcześniej.

Przychody reklamowe odpowiadały za 226,1 miliona dolarów przychodu, czyli o 125 proc. więcej niż w 2013 roku, w tym samym okresie. 80 proc. tej kwoty wygenerowali użytkownicy urządzeń mobilnych korzystający z aplikacji Twittera, których liczba wzrosła o ponad 30 proc..

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama