Reklama
Rozwiń
Reklama

Twitter ciągle pod kreską

Publikacja: 02.05.2014 10:24

Twitter podsumował właśnie pierwszy kwartał 2014 roku. Globalny mikroblog ma już 250 mln użytkowników, co przełożyło się na 250 milionów przychodu firmy. To wynik o 119 proc. lepszy niż rok wcześniej.

Przychody reklamowe odpowiadały za 226,1 miliona dolarów przychodu, czyli o 125 proc. więcej niż w 2013 roku, w tym samym okresie. 80 proc. tej kwoty wygenerowali użytkownicy urządzeń mobilnych korzystający z aplikacji Twittera, których liczba wzrosła o ponad 30 proc..

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama