Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 10:25 Publikacja: 31.03.2015 16:16
Według ABI Research w 2014 roku na świecie było 923,5 mln subskrybentów płatnej telewizji, czyli abonentów platform satelitarnych, sieci kablowych i usług IPTV. To o 4 proc. proc. więcej niż rok wcześniej. – Światowy rynek płatnej telewizji odnotował przychody na poziomie 257 mld dol. i spodziewamy się, że liczba jego klientów przekroczy w 2020 roku 1,1 mld – podaje Jake Sanders z ABI Research. Wpływy operatorów płatnej telewizji sięgną wtedy 313 mld dol. – Wraz z narastającą konkurencja na tym rynku, coraz ważniejszymi czynnikami, od których będzie zależało utrzymanie bazy klienckiej, staną się jakość oferowanych treści, innowacyjność oraz ceny usług płatnej telewizji – komentuje Khin Sandi Lynn z ABI Research.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas