Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 23:44 Publikacja: 31.03.2015 16:16
Według ABI Research w 2014 roku na świecie było 923,5 mln subskrybentów płatnej telewizji, czyli abonentów platform satelitarnych, sieci kablowych i usług IPTV. To o 4 proc. proc. więcej niż rok wcześniej. – Światowy rynek płatnej telewizji odnotował przychody na poziomie 257 mld dol. i spodziewamy się, że liczba jego klientów przekroczy w 2020 roku 1,1 mld – podaje Jake Sanders z ABI Research. Wpływy operatorów płatnej telewizji sięgną wtedy 313 mld dol. – Wraz z narastającą konkurencja na tym rynku, coraz ważniejszymi czynnikami, od których będzie zależało utrzymanie bazy klienckiej, staną się jakość oferowanych treści, innowacyjność oraz ceny usług płatnej telewizji – komentuje Khin Sandi Lynn z ABI Research.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas