Aktualizacja: 11.05.2025 11:47 Publikacja: 21.07.2014 08:00
Foto: ROL
Spada nie tylko liczba operatorów, ale także udział przychodów wypracowywanych przez firmy europejskie w całej światowej puli wpływów z działalności sektora audiowizualnego. Europejskie Obserwatorium Audiowizualne analizujące ten rynek na potrzeby Komisji Europejskiej wyliczył właśnie w swoim najnowszym raporcie, że europejskie firmy przyniosły w 2013 roku zaledwie 12,5 proc. z przychodów wypracowanych przez 50 największych na świecie przedsiębiorstw z sektora telewizyjnego, kinowego, wideo na żądanie, muzycznego oraz gier wideo. Jeszcze w 2009 roku było to 17,1 proc. Gros wpływów branży generują oczywiście giganci z USA. W ubiegłym roku ich udział w światowy torcie sięgał już 66,4 proc.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas