iNET-meeting: Mniejsi operatorzy muszą zadbać o marketing

Publikacja: 24.05.2013 14:43

Mali operatorzy, którzy do tej pory skupiali się głównie na budowie sieci muszą bardziej zadbać o marketing i reklamę, bo na tym polu przegrywają z dużymi firmami – powiedział Robert Kubica z zarządu iNET Group podczas konferencji iNET-meeting.

Dlatego jednym z działań podjętych przez iNET group jest decyzja o wspolnym wydawaniu ze spółką ArtnMedia.pl bezpłatnego dwumiesięcznika „Twój Internet”, który będzie wydawany w  100 tys. i ma trafiać do mieszkańców na terenach, gdzie mieszkają potencjalni klienci operatorów ze stowarzyszenia. W miesięczniku będą m.in. reklamowane usługi operatorów z iNET group.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń