Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.10.2025 11:25 Publikacja: 24.05.2013 14:43
Mali operatorzy, którzy do tej pory skupiali się głównie na budowie sieci muszą bardziej zadbać o marketing i reklamę, bo na tym polu przegrywają z dużymi firmami – powiedział Robert Kubica z zarządu iNET Group podczas konferencji iNET-meeting.
Dlatego jednym z działań podjętych przez iNET group jest decyzja o wspolnym wydawaniu ze spółką ArtnMedia.pl bezpłatnego dwumiesięcznika „Twój Internet”, który będzie wydawany w 100 tys. i ma trafiać do mieszkańców na terenach, gdzie mieszkają potencjalni klienci operatorów ze stowarzyszenia. W miesięczniku będą m.in. reklamowane usługi operatorów z iNET group.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas