Reklama

iNET-meeting: Mniejsi operatorzy muszą zadbać o marketing

Publikacja: 24.05.2013 14:43

Mali operatorzy, którzy do tej pory skupiali się głównie na budowie sieci muszą bardziej zadbać o marketing i reklamę, bo na tym polu przegrywają z dużymi firmami – powiedział Robert Kubica z zarządu iNET Group podczas konferencji iNET-meeting.

Dlatego jednym z działań podjętych przez iNET group jest decyzja o wspolnym wydawaniu ze spółką ArtnMedia.pl bezpłatnego dwumiesięcznika „Twój Internet”, który będzie wydawany w  100 tys. i ma trafiać do mieszkańców na terenach, gdzie mieszkają potencjalni klienci operatorów ze stowarzyszenia. W miesięczniku będą m.in. reklamowane usługi operatorów z iNET group.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama