Aktualizacja: 09.05.2025 16:32 Publikacja: 24.05.2013 14:43
Mali operatorzy, którzy do tej pory skupiali się głównie na budowie sieci muszą bardziej zadbać o marketing i reklamę, bo na tym polu przegrywają z dużymi firmami – powiedział Robert Kubica z zarządu iNET Group podczas konferencji iNET-meeting.
Dlatego jednym z działań podjętych przez iNET group jest decyzja o wspolnym wydawaniu ze spółką ArtnMedia.pl bezpłatnego dwumiesięcznika „Twój Internet”, który będzie wydawany w 100 tys. i ma trafiać do mieszkańców na terenach, gdzie mieszkają potencjalni klienci operatorów ze stowarzyszenia. W miesięczniku będą m.in. reklamowane usługi operatorów z iNET group.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas